Jeśli sądzisz, ze już zapoznałeś się z grą, możesz rozpocząć karierę cesarza i spróbować rozszerzyć swoje panowanie na całe imperium. Kliknij na opcji "Przepowiednia" w menu głównym i przeczytaj wprowadzenie.
Kliknięcie na OK. spowoduje rozpoczęcie gry. Musisz zbudować silne państwo z kwitnącą gospodarką, które będzie w stanie zmiażdżyć inne imperia lub uczynić z nich sojuszników. Musisz też stworzyć armię doświadczonych wojowników, kapłanów i bohaterów, aby zwyciężyć w ostatecznej bitwie po przybyciu Hiszpanów.
Witaj w Ameryce Środkowej, krainie tajemnic i legend. Urodziłeś się w roku 1398 jako syn panującej dynastii Atlan i w młodym wieku zasiadłeś na tronie swych przodków. Atlanie żyją obecnie w ucisku, pod rządami imperium Axocopan.
Większość Twoich poddanych jest szkolona na wojowników i wcielana do axocopańskiej armii, a potem traci życie w odległych krainach, przybrana w axocopańskie zbroje.
Twoja stolica, Domy Wolności została pozbawiona całej młodej krwi, ale to jeszcze nie zadowala rządcy Axocopan. Pragnie zmieść z powierzchni ziemi całe plemię Atlanu.
Idąc za radą swego dowódcy, Kathapiego, oskarża Cię o wspieranie tajemnych zdrajców, spiskujących przeciwko jego imperium. Wojownicy wysłani przez rządcę do Domów Wolności zdołali jedynie pojmać atlańską gwardię królewską i jej dowódcę Jarakhiego, Twojego mlecznego brata.
Udało Ci się ukryć w gąszczu, gdzie pod osłoną ciemności zorganizujesz powstanie. Następnego dnia pokonujesz garnizon Axocopanu. Po uwolnieniu Twoich poddanych nic nie mogło ocalić Axocopan.
Odzyskałeś wolność dla swego ludu, lecz jakim kosztem?
Większość Twoich ludzi poległa, a od wywarcia swej zemsty Axocopan powstrzymują jedynie Yaxunowie, dziki szczep z lasów, atakujący pogranicze Axocopanu.
Pora rozpocząć budowę przyszłego imperium, aby plemię Atlan mogło zająć należne mu miejsce między dzikimi Yaxunami, bezwzględnymi Axocopanami, fanatycznymi Iztahuacanami i mądrymi Teotitlanami.
Imperium Atlanu u swego zarania jest nękane kataklizmami i złymi znakami, takimi jak susze, pożary i komety. Kapłani szepczą, że wygnany bóg, Pierzasty Wąż, dał odczuć swoją obecność w starym kraju, i być może wkrótce nadejdzie czas jego powrotu do Ziemi Węża.
Niestety w trakcie odprawiania obrzędów mających na celu dokładne ustalenie czasu powrotu Pierzastego Węża, kapłan wykonujący rytuał został rażony piorunem. Przez siedem następnych dni niebiosa huczały, a błyskawice uderzały w całą prowincję. Nie spadła jednak ni kropla deszczu.
Komentarze
Prześlij komentarz