Atlanie
Stosunkowo młody lud założył swe pierwsze miasto na wybrzeżach Północnej Wielkiej Wody około przełomu tysiąclecia. To nowe państewko zaczęło się szybko rozwijać i wkrótce zawiązało kontakty z innymi plemionami. Jednak w 1176 roku owe królestwo z obiecującą przyszłością przestało istnieć w pełni swojej młodości. Atlani zostali w ciągu kilku miesięcy podbici przez żadnych władzy Axocopan. Władza prawowitego króla Atlan przeminęła i zastąpili go tyrańscy rządcy. Przez długi czas wydawało się, że ten młody i już zaginiony lud zniknie z kart historii i zostanie całkowicie zasymilowany. Z tego powodu większość ludzi była całkowicie zaskoczona próbą wzniecenia powstania w roku 1419, stanowiącą reakcję na likwidację królewskiego tytułu Atlanów. Oto jest czas dla Ciebie: jako młody władca swego ludu jesteś zobowiązany bronić ich przed innymi wrogimi plemionami, a Twoim przeznaczeniem jest poprowadzić ich do triumfu.
MOJA OPINIA:
Plemię Atlan jest plemieniem, z którym rozpoczynamy rozgrywkę w Trybie Przepowiedni. Zbuntowane plemię zaczyna swoją przygodę z rozwojem w większe królestwo. To od Ciebie graczu zależy jak bardzo się rozwinie te plemię. Jak wiele ziem podbije, jak je rozwinie gospodarczo i militarnie.
Na początku nie mamy specjalnych jednostek czyli:
Na początku nie mamy specjalnych jednostek czyli:
- Hodowców Lam - te zdobywamy dopiero po podbiciu prowincji Dziewięć Wzgórz w misji gdzie trzeba zająć 4 budynki hodowli lam.
- Balist - odblokowujemy je po zdobyciu prowincji Wzgórza Śnieżyc w misji gdzie trzeba zająć dwa budynki od balist.
- Hodowców Jaguarów - misja w prowincji Ogrody Ciszy. Aby ją zrobić to trzeba będzie zdobyć prowincję Lustro Kauni co równa się z wypowiedzeniem wojny Axocopanom.
Komentarze
Prześlij komentarz